CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, August 12, 2011

mengapa ada perasaan...?

banyak yang post kat fb especially nya la kan, pasal LOVE..
hurmm. LOVE is complicated.. waktu gembira, LOVE is the BEST. waktu sedih, LOVE is the WORST. rite?
aku pun tak tau nak describe love ni cam maner. tapi aku akui, DILAMUN cinta, memang terasa di awang2an. hahah.

pada siapa-siapa yang baca quote2 aku kat fb, smtinya msti korang ingat aku MINAH jiwang kan? haha.
xpe, aku redha. sebab aku pun xtau aku ni jenis mcm maner. tp QUOTES2 yg aku post tuh mmg suma datang dr hati dan berdasarkan pengalaman yang lepas dan sekarang.. (dh starrt jiwang dh. haha)

pernah x korang rasa cinta dgn seseorang tapi CONFIRM2 X AKAN dpt PUNYERR..!? pernah x??
aku pernah dan sampai sekarang aku alami nya. dah 5 tahun kot. aku berdiam jer.
kenape aku diam? sepanjang 5 thn aku knal dia, aku dah paham dan benar2 paham akan perangai si dia.
dia bukan seseorang yang MUDAH jatuh cinta dengan seorang yang BERNAMA kawan. jika itu berlaku, dia sanggup BUANG nama SAHABAT tersebut.. dahsyat kan??! xkira la kalau korang merayu ke, menangis air mata darah ke, korang TAK akan dapat cinta dia.mmg dia REJECT abis2 la. haha.
drpd aku kena buang dari hidup dia, baik aku berdiam, aku memang xsanggup kna buang, kalau korang pun kalau dh cinta mati, MSTI korang akan diam je kan. hehe.
dan yang membuat aku benar2 paham akan perangai si dia adlah sebab aku pun PERNAH "dibuang" suatu ketika dulu.
tuu pun aku blum cakap lgi kat dia yg aku syg dia, dia mcm dh tau je. maybe aku terlalu OBVIOUS dr cara aku kot. dah in love kan,aku sanggup berabis.
aku dah berlagak mcm aku LOVER dia dh. aku jaga dia, aku tanya mana dia pergi, aku buat sgala pa yg kapel tgh bcinta HOOTT buat. haha.
ttiba 1 hari, dia hantar mesej ptus kawan TANPA sebab. bayangkan perasaan aku waktu tu??! mane x mnangis xberlagu mau nya. haha.
mmg FRUST abis la waktu tuhh.. mane x nya, dia la inspirasii dalam hidup aku. dia umpama cahaya bagi aku. KUATNYA kuasa cinta kan?? HAHA

waktu aku sem 2, kiteorang mcm stat balik nak berbaikk. tp kali ini, memang lain la layanan. disebabkan CINTA kononnya, aku yang TERPAKSA berubah. hoho.
dulu tiap ari xpernah miss aku mesej dia, sekarang, jgn harap nak mesej tiap ari, memang dia bengang kalo aku mesej 3 ari berturut2. CALL? xpernah langsung!dulu kalau nak call, lepas je. sekarang, mcm2 alasan. huhuhu
2011--- hubungan kiteorang makin OK. wlpun hanya sebagai kawan. dan dia tetap special di hati aku. entah la, maybe sebab kefahaman masing2 buat aku selesa dengan dia.dan sampai sekarang aku tak berani nak katakan pd dia yg aku sayangkan dia.xpa, janji dia xhilang. hehe.walaupun waktu dulu aku rindu tapi aku rasa lebih senang sekarang.

tak cari yang lain?? hoho.. aku cuba cari tapi... aku bukan PEREMPUAN biasa yang korang salu tengok. aku LAIN. sapa2 yg knal dan pernah jumpa aku msti tau kan.
dan aku hanya mampu tunggu jodoh sahaja. belum ckup KONFIDEN nak kepung yg lain.hehe

mengapa ada perasaan CINTA?? kisah aku hanya pasal cinta TERPENDAM.
kisah anda?? :)

0 comments:

Post a Comment