CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 8, 2011

4 month experience!

hey. currently at Kuching international airport. waitin 4 next transitha to kL,then to Shah Alam. mood : really hard to say. and mostly missing sumone

experience from 4month leave :

1) paling penting dpt rest dgn SCUKUP nya. lebih cukup la. haha

2) dpt bpuasa dgn family dan sekali dgn beraya la kan. hee

3) mula2 rasa lama sgt cuti nieh,sampai sntiasa tpk nak terbang KL cpat, rindu ssgat dgn kwn kat sana. huhuhuhu…tp dah nak balik baru sdar yg 4 bln mcm…. mcm hilang cam2 jee.. hohoho

4) jd QUOTER spenuh masa. dan ramai dh kwn kat fb yg dh like. aku rsa beh senang nak bkwn dan bertego sapa dgn friend yg TAK dikenali di FB dgn quote. heee

5) pgalaman keja? hahah. aku malas. lgpun sibu mana da keja yg mnarik… part time supermaket byk la tp boring………. . . . . . .

6)dpt LESEN!!! gila bes bila dh dpt. mmg dpt mEREMPIT di KL pasnih. hehehe

7) kuat berfikir ttg msa dpan. ** bfikir je tp xbuat apa2. hahaha

8) dpt banyak masa lepak an kwn2. beh2 lgi kwn dh byk g blaja dan keja jaoh2.

9) bhs sarawak jd makin piyo(dalam). so pasnih kna balik blaja tatabahasa bhs smnanjung. harap xtersasul. HAHA

10) last but not least. lepak dgn dear 1.hehe. cuti kali ini mmG banyak la knangan bsama. slpas 4bulan xbjumpa dan dbalas dgn 4bln cuti. fuhhh! nak dstory pun payahh. byk sgt. hahaha. xpe la,korang tau dr quote aku je la. kalau quote aku hepi, hepi la, kalau sedih. phm2 je la kan. hehe

walaupun da mcm2 pgalaman, tp aku msh TAK bersetuju dengan cuti panjang nieh. sbb byk mbantutkan pkara pd masa dpan.mcm contoh, tahun aku GRADUATE tpksa dtunda ke 2013. huhuhu..

dan plg penting… sakit MALAS mmg dh merebak dgn BAHGIA NYA. hahahhaa

mood : rindu. awk. Sad smile

 

IMG_4646

IMG_4648

IMG_46542IMG_46592IMG_46742IMG_46752IMG_47032IMG_47292IMG_47302IMG_47572IMG_48002IMG_48012IMG_47752

0 comments:

Post a Comment